Kamis, 04 September 2008

EF yg GOKILLLLLL ABIEZZZZZZZZ

helo2 eh tw gk td aku di EF gokilll ABIEZZZ dah..... Gilaaaaa smua....! bka Puasa di EF Alhamdulillah aku kenyang bngt!!! tp jd gk kenyang gr2 ARGH!!!! Kak Valdy kentut di kls GILAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bngt!!! nget nget nget nget!!!!! mana aku ma Miska lg mkn pl mkn gk napsu aj dah.... Dan paling gokil ny lg Kak Valdy kentut ny passsss bngt di dpn ny Miska!!! ahahahahahahahaha Miska nomel2 dah... hahahahahaha mn bau bngt lg!!!!!! y udh deh selera mkn jd NULLL BSR sekaleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zzz... Tp td aku lg mls siyyy EF ny... jd dpt nilai jelek dah... huhuhuhuhu :-( hahahaha tp it lh ke hdpn kdang mood kdng bad mood hahahaha nm ny jg manusia............ pny slh pst bnyk pahala??? blm tentu rt2 manusia IMAN ny gk kuat smua!! termsk aku!!! ahahahaha udh y smpe sn dl.... bsk lnjt dah.... ( kalo ingt) hahahahahaha y sud2 byeeeeee

Tidak ada komentar: